Saturday, May 16, 2009

Mari Lihat Hadiah Hari Guru Bunga Dari Husband Beliau

okeh..ni nak panggil ape ni?dino-so?biawak pasir?

owh rupenye kau ade nama sendiri heh???

kalor?kenapa tak halim ke?atan ke?

lihat lihat!

Maka sesungguhnya dia faham si isteri adalah pen-chenta sesuatu yang pelik pelik.maka untuk hari guru tahun ini dia telah mem-bagi sesuatu yang ‘pelik’ kepada si isteri siap dengan iklan penaja “hah hah-jangan kutuk kutuk eh?tu kecikk jek nampak tu tapi mahal tu!lima belas ringgit!”

Si isteri was like,

“duhhh-"

Terima kasih suami

(oO-,)


4 comments :

mizz annie said...

beshnye..comel2 walaupon unik..

.BUNGA. said...

hahahaha 'comel walaupon unik'

errr....

lebey kepada huduh-rite? ;p

ynadona said...

orang dah cakab somey tu percaya lah yer...memang somey sampai tengok 'kalor' boleh ter-ingat u mean u both ni macam dah akrab okeh puan bunga...

.BUNGA. said...

hokhok yelah yelahhh comel comel comellll.. ngehngehngeh... ;p