Thursday, August 27, 2009

Welcome To Bunga's KinderGarten! (O_+)!

some peoples say, colors could brighten up ur life.

truE.

living hall (mak's touch)

dining space



love nest

naddy kalau kau gelakkan aku, kaulah umat paling derhaka sekali di-muka bumi ni!

20 comments :

cinta hana dan lukman said...

bungee...cumelnyerrr....i paling suka yg tiang lampu ngan bunga tuh..wah xsabarnya i nak tunggu parcel sok..hehe

.BUNGA. said...

haaaa... nanti u dah siap buat u punyer sile upload yeeeee.... :))

Sweet_Lolita said...

perhh,siyes lawa la bnge.. :D

.BUNGA. said...

tengs... tapi mak bising bising kata macham tadika... happiness laaa... hihi ;)

suezensuzanna said...

ok..i love the last one...ehh jap jap..nih sticker ke ape ekk??

.BUNGA. said...

a'ahhh... peel it off then paste it! tadaaaaa! ;)

:: Miss Naddy :: said...

perghh..aku baru nk gelak tapi bile terbaca amaran kat bwh tu..aku tahan...huahuhauhauhauha

k aku tak gelak..malah aku mahu ko tlg la watkan same mcm ko ni kat bilik air aku..ble tak??heheheeh

fiza_sensei said...

cantik!

.BUNGA. said...

naddy : reban ayam kau nak buat sekali tak???*menahan geram*

fiza : tengs ;)

Princess Fantaghiro said...

kat ne nak beli ni lalink?? (tetiba mcm sgt bodoh ye saye)

Princess Fantaghiro said...

kat ne nak beli ni lalink?? (tetiba mcm sgt bodoh ye saye)

.BUNGA. said...

hihihihi... di-sini yep...

;)

http://ir-koreadeco.blogspot.com/

selamat meng-habiskan $$$! :)

Stevie said...

the graphics are the coolest!

I like the bird cage on the yellow wall.

Sangat chumel!

~H @ N i ~ said...

woo yg last tu paling i suke.. the rest jugak cantik..

mane nk dapat nie bunge???hik.. i jugak enggak tahu mn nk dpt benda ni.. ;)

.Anna. said...

siyes chantek gilos! esp yang ada sangkar burung tu!

.BUNGA. said...

tengs everyone! :)) hani rujuk alamat blog di-komen atas. dapatkan di-sana.huhuhuhuhuhu! :)

~H @ N i ~ said...

okess..tinkiu bunga ;)

Cahaya Hazrini said...

giler cantik la kak bunga...
rajin kome2 mewarna..
meh2 mewarna rumah jini pulak meh kalau rasa2 tak cukup dinding..
hehehehe..

.BUNGA. said...

kikiki...genie nanti jahanam semua semua dinding kat umah u! huhuhuhu!

Miss Fira said...

waaa..lawa nye..mk gak mcm ni..
hehee..