Welcome To Bunga's KinderGarten! (O_+)!

some peoples say, colors could brighten up ur life.

truE.

living hall (mak's touch)

dining space



love nest

naddy kalau kau gelakkan aku, kaulah umat paling derhaka sekali di-muka bumi ni!


image

20 comments

Hana said...

bungee...cumelnyerrr....i paling suka yg tiang lampu ngan bunga tuh..wah xsabarnya i nak tunggu parcel sok..hehe

Cik Puan Bunga said...

haaaa... nanti u dah siap buat u punyer sile upload yeeeee.... :))

Anonymous said...

perhh,siyes lawa la bnge.. :D

Cik Puan Bunga said...

tengs... tapi mak bising bising kata macham tadika... happiness laaa... hihi ;)

suezen said...

ok..i love the last one...ehh jap jap..nih sticker ke ape ekk??

Cik Puan Bunga said...

a'ahhh... peel it off then paste it! tadaaaaa! ;)

Naddy said...

perghh..aku baru nk gelak tapi bile terbaca amaran kat bwh tu..aku tahan...huahuhauhauhauha

k aku tak gelak..malah aku mahu ko tlg la watkan same mcm ko ni kat bilik air aku..ble tak??heheheeh

Teacher Hafizah said...

cantik!

Cik Puan Bunga said...

naddy : reban ayam kau nak buat sekali tak???*menahan geram*

fiza : tengs ;)

Princess Fantaghiro said...

kat ne nak beli ni lalink?? (tetiba mcm sgt bodoh ye saye)

Princess Fantaghiro said...

kat ne nak beli ni lalink?? (tetiba mcm sgt bodoh ye saye)

Cik Puan Bunga said...

hihihihi... di-sini yep...

;)

http://ir-koreadeco.blogspot.com/

selamat meng-habiskan $$$! :)

Anonymous said...

the graphics are the coolest!

I like the bird cage on the yellow wall.

Sangat chumel!

Hani Ahmad said...

woo yg last tu paling i suke.. the rest jugak cantik..

mane nk dapat nie bunge???hik.. i jugak enggak tahu mn nk dpt benda ni.. ;)

Anna R. said...

siyes chantek gilos! esp yang ada sangkar burung tu!

Cik Puan Bunga said...

tengs everyone! :)) hani rujuk alamat blog di-komen atas. dapatkan di-sana.huhuhuhuhuhu! :)

Hani Ahmad said...

okess..tinkiu bunga ;)

Jini said...

giler cantik la kak bunga...
rajin kome2 mewarna..
meh2 mewarna rumah jini pulak meh kalau rasa2 tak cukup dinding..
hehehehe..

Cik Puan Bunga said...

kikiki...genie nanti jahanam semua semua dinding kat umah u! huhuhuhu!

Zafira Zaki said...

waaa..lawa nye..mk gak mcm ni..
hehee..