Tuesday, September 22, 2009

Mabuk Oren...

ye.sedang mabuk oren.isi perut bercampur baur dengan mirinda+sarsi+rutbir+oren+macam macam.tambah lagi kuih raya+kerepek+lemang+dodol+biskut raya+ketupat+biskut raya lagi.harkkkk!!! perut kembung mcm org preggy.sumpah pegi rumah sedara mara org dok pandang.kehkehkeh.ye.mmg ada isi. tapi najis la.haha.peng-kotor. duit raya jgn tanya la.kena sepak kang.manalah nak dapat.bagi org lagi ada la.haih.kat anak anak jiran tak kasi pun.kehkeh.sapa suruh kau nakal loncat loncat tabur tabur kuih.kan dah tak dapat.

bee pun kekenyangan. masing masing jadi badak air.perut goncang berbunyi air.terlantar depan tv.tsk tsk.buruk pemandangan.sesi ber-maaf maafan yg fun giler.takde nangis2.family encik isnin hebat!hihi!oh dengan hubby pun tak syahdu syahdu. alhamdulillah la hubby pandai buat lawak.kot tak...mesti dahh... (T_T) huuhuuu...

tak sabar nak ber-konvoi dengan the junas.hopefully kali ni empat empat junas ada.macam tahun lepas.aminnnnn!



p/s : gila update blog pukul 2.30pagi!

2 comments :

Stevie said...

Hai teach,

Saya yang dah mula kurus sbb pose dah gemuk balik pasal makan ketupat+rendang+sambal goreng+sambal kacang+air bergas OREN jugak=extra fat

Hehhheuhuhuhuue

.BUNGA. said...

kenapakah air bergas menjadi kegilaan kita?bleghhhh!