Tuesday, October 27, 2009

Ego.

Peluang kan dia tak akan datang berkali kali. betul. peluang datang sekali saje dalam hidup. kalau dah dua kali itu nama dia kesempatan. peluang dan kesempatan tak sama. peluang macam kau dapat jalan mudah dan laluan, kesempatan pulak macam kau diberikan waktu untuk buat sesuatu tapi kdg2 kau tak nampak.atau kau buat buat tak nampak. hapehentah merepek repek. sebenarnya cuma nak cakap 'lepas ini tak akan ada peluang untuk kau'. (cakap macam itu dari tadi kan senang!)

apa perasaan kalau kau disakiti berulang kali?lepas itu orang itu dtg mintak maaf lepas itu sakiti kau lagi?pailang je rasa.atau paling tidak kau rasa sangat sibet.lama lama bila kau selalu disakiti kau jadi kejam.macam dah taknak bagi peluang lagi dah. serik. ok ini perasaan yg i rasa sekarang. dah taknak bagi peluang hapehape lagi.lepas ini nak fikir diri sendiri dulu lepas itu baru orang lain.

tahi ada dimana mana. tapi tak sangka boleh ada tahi dalam poket baju sendiri. kecewa tahu. jadi lepas ini kalau tiba tiba kau rasa macam aku dah lain, dah tak macam dulu (dan aku rasa aku taknak berusaha untuk jadi macam dulu) maka jgn salahkan orang lain selain kau.tak payah nak cakap soal self-respect dengan aku. pasal aku sudah hilang itu lama dulu bila kau sakitkan aku. dan bila aku cuba nak pulihkan semula hubungan ni, kau sakitkan aku lagi. jadi peluang itu tamat disini.

bayangkan kau seorang saja dalam dunia.itulah yg aku rasa.

dah.bye.

6 comments :

:: Miss Naddy :: said...

oit..ni sape pulak wat hal ni??hmm...that lil' girl ea?

.BUNGA. said...

yup...

Cik Rara said...

spe wt hal ni cik bunga? sbar k.. :)

.BUNGA. said...

seseorang yg pernah close dihati..

;)

nextmeia said...

dear hyatt,

i've hurt the people who meant the most to me and i can never get that back. ihope you know what i mean...

hopefully you can get passed that.

miss you *hugs*

.BUNGA. said...

miss u dhiey! ^_^