Monday, July 26, 2010

Janji Ni!

emak kata , nak menambat (ceh menambat-dah macam lembu!) hati suami, kita kenalah selalu bagi dia makan air tangan kita. eh janganlah jadi stupid - bukan basuh tangan lepas tu kasi husband minum (bongok) tapi - adalah melalui masakan. faham?

dah 2 tahun kawen - sampai dah 'terkeluar' adam tuh i tak pernah masak untuk husband. beliauuuu saja yg masak untuk i- jadi i berazam, habis saja pantang neh, i akan memasak untuk beliau. betulll! betul sayang, promise neh!!

okeh - kalau tika baca neh beliau akan gelak golek2 lepas tu besok mesti gosip dengan kak sally. blah lah!

4 comments :

zella y said...

hehehhe...
gud luck ye!
;)

.BUNGA. said...

kehkehkeh...
thanks! :)

-[DeeYA]- said...

owh!!!aku sgt tharu baca entri ni.(sambil tgolek2 gelak smpi skt perot!).semoga anda bjaya!jgn lupa masakkn utk aku plak pastu. ^__*

.BUNGA. said...

chettttttttttttt! ;p