Wednesday, August 18, 2010

She-Knows-It-All / He-Knows-It-All

ehh semua benda pun dia tahu. semua benda pun dia perfect. lelaki/perempuan begini sgt meng'annoying'kan. apa nak buat?nak lempang?ke nak terajang je?

eh menyampahlah! silalah faham!!

p/s : tengok pendekar bujang lapok lagi kelakar. bwahahaha (eh gila ketawa sorang sorang)

2 comments :

nn said...

kalau dia bagitau benda yang dia tau tu pasal orang tanya takpe lagi. tapi kalau lepas dia bagitau benda tu dia cakap dia tau sebab dulu dia wakil sekolah kuiz sejarah peringkat kebangsaan siap dapat johan (tanpa ditanya pun), macam nak bagi makan selipar.

.BUNGA. said...

betul betul betul! eh annoying nyerrrrr! rasa mcm nak maki depan depan saja! haha!