Tuesday, November 2, 2010

Tahap Obses Melampau - Terus Jadi Obes!Eh Tak.

Maaflah Cik Ketam. I curi gambar you. Tapi I dah censor kan muka you sehabis baik dah. Orang dah tak kenal you lagi (T__T)

Satu benda yang I sendiri naik menyampah dengan diri I sendiri ialah, I kalau dah suka satu barang tu, I jadi obses. Kalau tak dapat, I jadi tak tentu hala. Bila I dah tak tentu hala, nanti I jadi tak waras. I tau kawan - kawan blogger I baik hati semua. Semua mesti akan tolong I kan kan kan? Kawan - kawan, di manakah I boleh cari beg seperti ini? (Beg di dalam gambar adalah berjenama Hush & Puppies) Tolong tolong! I tak tidur malam niiiii!

p/s : Lagi satu tengah obses wedges Carlo Rino. Ada orang tu janji nak bagi tapi sampai ke sudah tak dapat - dapat pun! (T___T)

5 comments :

faraLydia said...

ahahah akak nnti klu fara jmpa fara ckap yer... huhu

faraLydia said...

nnti klu fara jmpa fara bgtau akak yer... =p

Cik Puan Bunga said...

alamak! malunyaaaa! empunya diri mengkomen! *pensan*

Miss Tasantek ~(@_@)~ said...

tak tido malam sebab tak dapat menda yg kte suke tu normal lar kan..
aku pon macam tu :)
sbb tu azmee kuarantin aku dr bejalan2 di Pavi, Mid, and BTS...
sebab ape??
lu fikirlah sendiri :)

Cik Puan Bunga said...

aku dikuarantin pun benda2 tu sendiri muncul depan mata (T___T)