Wednesday, December 1, 2010

Kau Selalu Doakan Orang Lain Akan Dapat Balasan Tuhan, Kau Yang Kena Balasan Tuhan Berkali - Kali Tapi Tak Sedar - Sedar Ek?

Adik, pandai - pandai jaga mulut dik. Kerana mulut badan binasa,dik.Jangan sampai hidup kita sentiasa lahanat sebab selalu buat jahat dengan orang lain. Walaupun orang yang kita jahati tu tak tau, tapi Allah tahu, dik. Adik muda lagi, umur masih panjang (walaupun hampir - hampir tak berapa nak panjang.) Sarang tebuan jangan dijolok,dik. Takut lain jadinya.

Kakak dulu masa muda pun mulut puaka juga, beruntung ada emak abah yang selalu nasihat. Emak nasihat jangan kita anjingkan,dik. Nanti tak cium bau syurga. Tanda orang berilmu tu melalui pertuturan dia,dik. Dah kalau Adik bercakap pun macam itu bahasanya, nanti kakak confuse,Adik dengan anjing mana lagi mulia tarafnya? (^___^)

Renung - renungkan dan selamat beramalllll. Jauhi sms lucah dengan kekasih kesayangannnnnn! (:
Anjing comel beratus - ratus kali ganda.

p/s : Tsk.. Kesian kau, adik!


7 comments :

Naddy said...

hahaahha kelakar la weh aku baca entry ni.... kesialan sungguh menatang itu..kurang kasih sayg, rasa diri hebat, mcm bgus hahaha padahal...aduh tak sgup aku nk cakp weh...

one word : pathetic

pssttt agak2 die tau ke maksud pathetic ni??haahahahahahha opsss


loser!

Cik Puan Bunga said...

auwwwchhhhh! sakit tau! terkena batang hidung! hahahhh!

Puan D0T said...

kenape?? haha... sian mummy adam yg cantik ni.. xbaek betul adik tu..
takpa.. kite doakan die baek2 jek.. spaya die doakan kita baek2 jugak..
=)

p/s - rindu adam.. =(

Cik Puan Bunga said...

puan dot - ni haaaa ada budak kecil ni main - main ngan i! hahaha! nakal betulllll!

Jini said...

hush! mmg cukup xsuka jgk manusia yg pakai nama binatang kat org dlm percakapan seharian..

Cik Puan Bunga said...

TEPAT SEKALI!

Puan D0T said...

cik puab bunga - jeles ok!!
adam meh sini!!