Thursday, December 30, 2010

Nak Kutuk Saya Kutuklah, Tapi Janganlah Suami Saya...

Yeah hadapi kemarahan secara matang dan beriman. Ewahhh. Mentang - mentang pernah pesan kalau nak hantar soalan layang hantar ke Formspring dihantarnya betul - betul soalan layang kat situ. (T__T) Dah lama I tak check Formspring, sekali bila check tadi terus tersentap sekejap selama 15 saat. Manusia ni kalau dah perasan bagus, dia memang lain macam sikit tau. Nak nak lagi kalau jenis - jenis yang berak sepah - sepah tepi jalan ni. Mana nak mengaku kan?

 Jahat budak jahat! *macam Stacy buat - cuma lebih gedik*
I kalau orang nak keji I silakan, nak kutuk caci maki I, silakan. Nak hina I secara berlebihan pun silakan sebab I fahamlah insan penuh keistimewaan macam I ni memang sentiasa mendatangkan kecemburuan melampau terhadap insan lain. Tapi kalau kutuk mak abah I, kakak adik I, ni kutuk suami I pula memang tahap khinzir terbang mulut si puaka ni. Suami I tak pernah kacau kau, kan? Suami I tak pernah kutuk kau,kan?Kenapa cakap suami I macam tu? Tidak lain tidak bukan, kerana dia jeles juga adanya.

Kalau pun I buka aib sendiri, kenapa kau sibuk - sibuk pula? Kau sayang aku eh? Apa benda aib I yang I buka kat blog indah nan permai ni? Emosi betullah. Siap suruh "renung - renungkan dan selamat beramal" kepala kau! Ibarat anjing menyalak bukit. Ceh dah macam Karam Singh Walia pulak!

Haiyoooo, tak tahu eh kalau suami I tak nak maafkan kau! Hayoooo pikul dosa sampai mati besok. Haiyoooooo!

Suami saya tetap yang terbaikkkkkkkkkkkkkk sedunia! (=__=)"

17 comments :

Naddy said...

kesimpulannya satu je...


manusia yg tulis ni adalah org yg kurang kasih sayang!!!! sekian maceh!

Cik Puan Bunga said...

Sama - sama! Yeah!

Hafizal Elias said...

Dah dah. Biarkan, abang okay je. Sayang abang ni kan kuat orangnya!

^nanie^ said...

sisi,xmo la wat formspring cmnih...ceroboh oh..huhu

Cik Puan Bunga said...

(T__T)

Jini said...

wahhh.. tak lain dan tak bukan ni kes jeles la nih!!

pape pun i tabik ah suami u kak bunga! itulah ciri yg dicari!! saya kunci lirik ini.. ewah! heheh..

sabor lebih ye kak bunga... :)

mieyza said...

Manusia itu memang TERPALING DENGKI SEDUNIA! :)

-[DeeYA]- said...

aduhla.cabul btol mulut org ni!
WAJIB di cili2 saja!
kalo nk mgajar org berubah jd baik pn,xperlulah dgn cara ni.ni main kasar namanya!!!
*WAJIB tempeleng org ni!*
owh..sabar2..
babe,ko anggap je makhluk ni saja nk beramah mesra ngn ko.dh xde kwn kot.bak kata cik naddy,kurg kasih syg.sian2..

Cik Puan Bunga said...

Jini sabar sesangat ni walaupun dah tak berapa nak sabar! :) huuu!

Cik Puan Bunga said...

Mieyza yaa tepat sekali! (:

Cik Puan Bunga said...

Tika maknanya org ni wajid dicili dan ditempeleng eh?ok settttt!

Puan D0T said...

klakar la orang ni...
mesti jeles.. somi die tak best!!

haha,,, =)

Cik Puan Bunga said...

Puan dot manusia ni kan pelik - pelik. layannnnnn... (dalam hati rasa macam nak gigit perut orang!)

-[DeeYA]- said...

ye,WAJIB di cili n ditempeleng!
ko jgn lupa ajak aku skali ye kalo nk buat!

Cik Puan Bunga said...

Masalahnya nak lempang sapa?wuhuhuhu!~

woot-woot said...

jgn marah kalau orang menegur..take it as teguran semata2..setiap orang ade pandangan tersendiri..salah betol itu belakang cerita..

cuba muhasabah diri,itu yang terbaek kan :)


melukis komik itu haram ?!##
perokok pon nak bela palestin ?!erk##
hina seorang pendosa,boleh ke?##
sape kata kt malaysia takde penguin?ade lah !

Cik Puan Bunga said...

@woot-wootTak marah, cuma kecewa! Thanks woot! (: