Thursday, December 2, 2010

Puan Dot, Entry Ini Adalah Khas Untuk Anda,Puan Dot!

Puan Dot,   terimalah wajah - wajah dobot yang kau rindui. (=__=) Usianya kini adalah empat bulan setengah. Semakin pintar, macho,kacak, hensem bergaya sekali. Kalau ada anak pompuan, jangan segan - segan jadikan Adam Irfan Xaharis pilihan pertama. Wakaka! Semoga terubat rindu andaaaaaa!






Dah tengok kan?Bak lima ringgit, duit tiket!

11 comments :

Puan D0T said...

TQ so much.. terubat rindu pada adam. alahai... si comel ini!!! kalau depan mata.. kompem dah merah kena cuit & cubit.. cium bagai dengan anti..
ehehe.. adam.. wait for ur gf. (klu i preggy anak perempuan) klu lelaki.. tunggu.. pencabar kamu !!!

hahaha... adam comel!!!

Cik Puan Bunga said...

semoga si kecil di dalam itu akan turut comellllll seduniaaa! aminnn! Jaga diri baik2 dot... jangan kasar2... jangan buat kerja berat. TAHNIAHHHHHHHHH! :D

Puan D0T said...

haha.. amin.. tenkiu puan bunga..
sile la uplod gmbr adam hari2..
nnti anak i kluar scomel adam..
=)

Cik Puan Bunga said...

wahhhhh! jangan menyesal ye kalau dobotnya juga seperti adam! hihihihihihi! :))

nur easy said...

napa comel sangat ni adam... hehe

Puan D0T said...

adam berapa kilo ni??? dobot nye.. mesti berat..
haha.. nnti i bersalin.. klu xtahu..
i tanye cik puan!! mcmane leh dliverd bby bsr.. tp dgn cr normal!!
kagum ok!!

Cik Puan Bunga said...

easy - wehehehehe.bangga sekejap mama adam! (^___^)

puan dot - skrang ni dia cuma 8.5kg je... tapi tak obess sebab dia susu badan... baiklah nanti apa2 tanya saja... wahahahaha! :)) baby dobotlah best, pakaikan baju apapun comellllll jeeeee.... :)

Puan D0T said...

yeye... si dobot tomey!!!

Cik Puan Bunga said...

kihkih!~

Miss Tasantek said...

dadam dobot edisi isap puting..
kak, ari tu kan aku gi umah cousin azmi, die ada anak lelaki gak, tapi slamber je aku ckp kat azmi,
"ish..tak hensem macam adam"
azmi pon tak nak main sangat dengan dak tu...perangai cam diva ...haha..
adam best..supporting lar sejak dia baik sakit ni...

Cik Puan Bunga said...

wah selamba kau cakap budak tu tak comel eh. hahahahah! adam memang peramah (macam aku) nasib baik ikut perangai aku, kalau perangai abang izal yg diikutnya.. hadoiii... huhu!~