Tuesday, January 11, 2011

Cheese Tart Panas Terbaik Dari Ladang

Perghhhh! Untuk pengertahuan semua, hari ini Johor cuti jadi adalah sangat heaven! Yeahhhh boleh bermalas - malasan sampai lebam. Apatah lagi jika diserikan lagi dengan sekotalkcheesetart panas dari Noy's Bakery yang gebu, tembam dan melimpah - ruah cheesenya. Terencat seketika otak jadinya. (Melampau betul ekspresi)

Gemuk. Gebu. Tembam. Lazat
Rupa dia buat I gila sekejap.
Tak sampai 30 minit satu kotak ni habis I bedal. Diet?Kelakarnya.

Cuti - cuti ni kan nak buat apa eh?Tengok movie? Malas nak keluar. Nanti duit jahanam(T__T). Dari tadi asyik wrestling dengan Adam je. Pulak tu terpaksa buat - buat kalah sebab Adam suka main tipu. Suka cekau pipi mama. Semalam I gigit kepala dia sebab dia hantuk kepala dia kat mulut I. Sakit kau! Berdarah bibir. Haha. Kena gigit! Padan muka! Kehkeh. Kalau wrestling dengan papa pandai pulak Adam buat - buat kalah ya! Hampeh! Dari hari tu layan citer Kapoww! kat ABO. Sampai dah nak hafal dah skrip dia. Looser kah I?(T__T)

p/s : Siapa nak dating bagitahu ya. Boleh I ikut. Kacau daun.

16 comments :

saya_arief said...

sedap nyew..
:D
nakk..

Cik Puan Bunga said...

Meh datang umah! :)

saya_arief said...

alamat..

Cik Puan Bunga said...

Parit Yaani, Yong Peng Johor
Depan rumah ada savvy hitam Haha

saya_arief said...

5 minit sampai.
:D

~mrs azmi~ said...

aiyoh! bikin lelehlaaaaaaaaa..

Cik Puan Bunga said...

Arief datang bawak jajan eh. Huhu!

Cik Puan Bunga said...

Mrs Azmi I gemuk sebab cheesetart ni punya pasal! Hahaha!

Haa Fakihah said...

KECUR LIURR WEHH! SEDAPNYE!

Cik Puan Bunga said...

Sedapppp nak mati! dtg BP nanti i belanja! (:

Miss Tasantek said...

mintak!

Cik Puan Bunga said...

Meh datang umah! huhu!

nur easy said...

ni beli kat mana lak ni.. ala suka wat org teringin tau..hehe

Cik Puan Bunga said...

Beli tempat yang sama macam dulu tu! setia kat situ! haha!

Cik Ila said...

blog ni best..cik ila follow...
hmm...ssh nk jerit kt shoutbox sebab innit ganggu,so jerit kt sini jela..:)

Cik Puan Bunga said...

@Cik IlaInnit mengacau eh?kihkihhh! Thanksss Cik Ilaaaa! (: