Thursday, January 27, 2011

Lelaki Lelaki Lelaki Lelaki Lelaki Lelaki!

I kan sukaaaaa sangat kalau kekasih kawan – kawan I terdiri daripada lelaki – lelaki yang sopan sedunia.Macam eh sejuklah hati memandang bila kekasih kawan – kawan I bertatasusila.Seksi betul lelaki kalau sopan ni. Cium baru tahu! =.=” Hormatkan orang tua adalah salah atu ciri – ciri kekasih kawan yang di cari – cari. I suka betul kalau terserempak dengan kawan –kawan dan kekasih mereka tahu kenalkan diri, sopan santun ishhhhh bestnyaaaaaaa! Suka – suka hati je nak kritik kekasih orang.Kekasih I pemalu orangnya. Lepas lima enam ratus kali jumpa baru nak ketawa – ketawa nak senyum – senyum. Alahhhhh mengalahkan I. Ketawa tutup mulut! WTF!

Ada lah jugak kan kekasih kawan yang baru first time jumpa dah buat muka sibet nak kena tendang dengan kaki kan. Buat muka budget macam kaulah manusia paling hemsem di muka bumi kan. Muka kalau betul – betul hemsem tu layaklah kot nak sombong – sombong kan, hakikatlah kan kalau hemsem/ayu mesti sombong sikit kan, ini muka macam kepala keretapi ada hati nak budget hemsem macam Farid Kamil I weheyyy ptuihhh betullah! Lepas tu cakap nak kena lebat eh, dia sorang je nak menang, dia sorang je kerja bagus, gaji besar, poket tebal! Annoying nye wehhh! Lepas tu layan kawan I macam kawan I ni bibik dia! Makan nak kena order sorang – sorang, taknak tolong pun angkat tray makanan, buat muka bongkak sedangkan kawan I ni yelahhh pasang muka macam bibik yang menurut perintah, lepas tu suruh ambil sudulah soslah nak ais lah wehhh kau OKU ke tak boleh ambil sendiri ke? Losernya!

Tapi ada juga kekasih kawan – kawan I yang alahai budimannya perangai! Comel betul! Contohnya Encik Katak a.k.a tunang kekasih gelap I, Tika. Beliau sangat sopan dan dikasihi bakal ibu dan bapa mertua, pandai ambil hati orang tua, hari tu terserempak mereka dating waktu tu ada emak I sekali, sopan betul En. Katak dengan emak I. Emak I puji kata En.Katak ni sumpah budiman. Sejuk mata memandang. Takdelah annoying nak mati. Layan Tika pun baik sedunia, I suka kalau kekasih kawan – kawan I layan kawan – kawan I dengan baik. Perasaan tatkala ini ibarat seorang ibu yang senang hati kalau kekasih anak perempuan sungguh – sungguh sayangkan anak. Alahhhh! Emosi pulak! Semoga berbahagia Tika! Sob sob sob sob!

Benci betul bila kawan – kawan I dilayan macam sampah oleh kekasih – kekasih mereka. Biadap betullah layan perempuan macam tu. Memalukan kaum korang! Sebagai pencinta lelaki yang unggul I cukup pantang kalau ada kaum lelaki yang buat pailang dengan kaum wanita. Wadehel!

Motif entry apa??

I TAK SUKALAH KAU LAYAN KAWAN I MACAM TU! LEMPANG KARANG BARU TAU!

14 comments :

saya_arief said...

jangan lempang..
sakit..
hahahaha.

nur easy said...

i suka pktn 'dikasihi, ibarat, pencinta'.. hehe. erm moga baik2 saja kelakuan lelaki n wanita y bpasangan kn

Naddy said...

hahhahahahha emo siak lu! Naseb baik syed tak macm tu...hahaahha

natashacherahim said...

setujuu ngn akak...sexxyy je kan lelaki-lelaki sopan ni...

Zana Zingaa. said...

yeeehh sokong hundred percent !!!

Cik Puan Bunga said...

@saya_ariefYeah nah sedas! Haha!

Cik Puan Bunga said...

@nur easyYa betul tuhhh! =.="

Cik Puan Bunga said...

@NaddyAnda pasti??Hahaha!~

Cik Puan Bunga said...

@natashacherahimYeah babeh! Seksi sungguh! =.="

Cik Puan Bunga said...

@Zana Zingaa.Yayyyy! Kita geng! (:

Naddy said...

cissss....sy pasti juga...hahahaahah cume beliau sdikit pmalu dan pndiam...miahahahaahahahahaha

-[DeeYA]- said...

owh..terharu+kembang kuncup aku baca entri ni!~lalalalalalalala..~

Cik Puan Bunga said...

@NaddyPemalu?Bhuwekkhhhhhh!

Cik Puan Bunga said...

@-[DeeYA]-Ikhlas nih!uhuhu!