Wednesday, January 12, 2011

Tutorial Auto-Hide ShoutBox Korang!

Mana mungkin I buat tutorial pagi - pagi buta macam ni?Kehkeh. Tak takkkk janganlah kecewa, walaupun I tak buat tutorial, tapi I kasi link manusia yang pandai buat tutorial macamana nak sorokkan shoutbox kita biar tak sepah - sepah. Dah Okeh sila ke link yang I bagi ni. Lepas dah buat tutorial dia, cakap terima kasih tau! Cakap "Terima kasih kakak!Kakak comel!" Kalau sukakan dia, boleh follow dia. Tau! Jangan sepah - sepah pergi rumah orang. Duduk baik - baik. Jangan gaduh - gaduh. nah pergi sini :


Dah. Babai!

6 comments :

saya_arief said...

sorok2..
;p

nur easy said...

wah kakak bunga sgt bijak bg info n lagi comel la hari ni..;)

Liyana Lunia. said...

hai sayang maaffkan i kerana terlewat menjenguk belog dinda (?)

haha comel sgt ke liyana tu :r

Cik Puan Bunga said...

@saya_ariefArieffff! Jangan sorok2 susah nak cari! hihi!~

Cik Puan Bunga said...

@nur easyThanks thanks! Kalau dipuji comel makin menjadi2 gediknya! haha!

Cik Puan Bunga said...

@Liyana Lunia.Comellllll! Macam nak ajak buat skandal jek! kihkihkih!