Tuesday, January 11, 2011

Yeah Yeahhh Yeahhh Yeahhh Header Baru Comel Watermark Comel!

Dah dah pergi lempang dia sekali kalau rasa dia annoying sesangat. Tapiiii tak kesian ke dengan dia? (T__T) Hehe mari I tambah annoyingkan lagi! Huuuu header baru I comel seduniaaaaaaaaaaaa! Phewiitttttttt! Comel kan? Cakap jelah comel sebab ia memang comel. Kihkih. Menyampah!

Muslimah kau header baru I! Dah macam blog Ana Muslim. Adoi!

Bukan setakat header baru, watermark pun baru! Walauwehhhh annoyingnyaaaaa! Annoyingnyaaaaa! *lompat bintang sebab terlampau teruja!*

Cepat - cepat siapa nak tempah dolly boleh tempah dengan Kak Emila yang talented macam hantu illustrator! Lepas dah tempah dolly boleh tempah header dengan I pulak. Wahhhh promote! Wahkaka!

Dah. Babai!

14 comments :

Honey Daa said...

waahhh super duper cute lah kak !! :D

Haa Fakihah said...

comel sgt!

eliana_adnand said...

comelnya header baru...
cik bunga...mau jugak! wuwu

fathiahRAIHANA said...

comel comel!! suka laaa :D

nur easy said...

aahla. tambah comel lg muslimah. kiut miut. rasa cam nak kiut jugala.. cmn ni??? ;) boleh ke?

Cik Puan Bunga said...

Honey Daa : Thanks! (: Kihkih header dia tak buat - buat lagi! Huuu!

Cik Puan Bunga said...

Haa Fakiah : Thanks! (:

Cik Puan Bunga said...

Eliana Adnand : Mau?Sila cakap I comel! Haha!

Cik Puan Bunga said...

Fathiah Raihana : Tq tq suka jugak!

Cik Puan Bunga said...

Easy : Cute eh?Rasa muda kan kan kan?Hahaha.

Qaseh dalia adelia said...

cantek ! kalau letak pic sis lagi cantek hehehe

Cik Puan Bunga said...

@Qaseh dalia adeliaQaseh nanti orang keji cakap gila glamer! huhuhu! nyampahhhhh...kihkih!~

z a n a said...

alahaii kiut gila ahhhh. haha

Cik Puan Bunga said...

@z a n aThanks zana.Muslimah youuuu! Haha!~