Monday, February 21, 2011

The Endless War Between Good And Evil.

Saya tetap percayakan suami saya. Saya tetap percayakan suami saya.Saya tetap percayakan suami saya.

p/s : Chill. Zaman manusia akhir zaman yang jahat - jahat ni I tetap percaya ada yang baik - baik juga.

p/s/s: BODOH. Sebab manusia bodoh ni rosak emosi gembira I satu hari.Ciss!

12 comments :

A Z R E E N said...

Kak Bunga,

Sabar lah. Semua tu cubaan Tuhan. Dia tak akan duga kita kalau Dia tahu kita tak mampu nak harungi. So, mesti akak mampu harungi. Ignore je all those people. Jangan layan sangat. I know u are strong. Go Kak Bunga!!

Cik Puan Bunga said...

@A Z R E E NTerima kasih! Sob sob! Terima kasih! Sob sob! =.=" Terima kasih! Sob sobbbbbbb!

nur easy said...

percayalah..moga ada bahagia dibalik kesabaran;)

Cik Puan Bunga said...

@nur easyInsyaallah! Thanks... (T__T) Oh lepas ni mesti kena keji suka menangih simpati di blog.. hmmm!

nur easy said...

owhh.. perkara dalam hati hanyalah Dia y mengetahui. biarlah ;)

mAmAbuDaK said...

urmm salah kat bunga...x boleh cam tu...mesti ada sedikit curiga...ok...dunia ni macam2 ada ilmu itam...ilmu putih...ilmu magik..yg cuba menggugat org baik cam kita ni..dah babai...

。+゚o。. Takoyaki . 。o+゚。 said...

hye kak bunge.. lame x bg komen... tp dtg ari2 jerk..

kite kena percaya suami.. sy yakin suami akak.. suami yg baek..

-puan dot-

Qaseh dalia adelia said...

nape pulak ni sis...
sye percayekan jugak suami sis hanya setia pada sis..*nyampuk tapi tak tahu cite hehe

Cik Puan Bunga said...

@nur easyYup. Biarlah. :)

Cik Puan Bunga said...

@mAmAbuDaKHemmm. betul jugak. betul... banyak ilmu. ilmu setan!

Cik Puan Bunga said...

@。 ゚o。. Takoyaki . 。o ゚。Insyaallah dot. aminnnn!

Cik Puan Bunga said...

@Qaseh dalia adeliaAmin! Insyaallah walaupun bukan berkaitan hal kesetiaan. chewahhh! kihkih!