Perlukah Kau Emo?

Tak kisahlah kau nak remove aku dari friendlist kau ke apa kan. Pasrah ajelah. Biasalah, manusia kalau dah sampai tahap patut hidup berumahtangga tapi tak jugak kahwin - kahwin ni, dia punya tahap emo kadang - kadang melampau batasan sikit. Bak kata orang "Emo terlebih sudahhhh..." Aku ingat perempuan je buat kerja remove - remove orang dari FB ni.Haishhh rupanya teori itu salah sama sekali. Dah tak boleh pakai. Kecewa aku. Kecewa sungguh.

Semoga berbahagialah ye Mr.Perfecto. Babai!

p/s : Tak kuasa nak layan lelaki emo! Haishhh!

image

1 comment

Diana said...

Hehehe... Kelakar baca blog bersahaja begini. Blog comel pulak tu.. All d best :)