Thursday, March 24, 2011

Perlukah Kau Emo?

Tak kisahlah kau nak remove aku dari friendlist kau ke apa kan. Pasrah ajelah. Biasalah, manusia kalau dah sampai tahap patut hidup berumahtangga tapi tak jugak kahwin - kahwin ni, dia punya tahap emo kadang - kadang melampau batasan sikit. Bak kata orang "Emo terlebih sudahhhh..." Aku ingat perempuan je buat kerja remove - remove orang dari FB ni.Haishhh rupanya teori itu salah sama sekali. Dah tak boleh pakai. Kecewa aku. Kecewa sungguh.

Semoga berbahagialah ye Mr.Perfecto. Babai!

p/s : Tak kuasa nak layan lelaki emo! Haishhh!

1 comment :

Diana said...

Hehehe... Kelakar baca blog bersahaja begini. Blog comel pulak tu.. All d best :)