Tuesday, April 12, 2011

Adam Adam Adam Adam Adam.

Dulu masa Adam dalam perut lagi selalu tanya suami, "Abang, nanti Adam ni comel macam Lina tak?" Wtf betul soalan kan?Kelat - kelat muka suami jawab "Comellll comelll macam mama dia." Nampak sangat terpaksa mengalah dengan isteri kan?Kesian. (T__T) Sekarang, bila dah keluar dari perut, muka Adam lah yang I nak pandang hari - hari. Walaupun nakal sikit ehem tapi mama tetap sayang dia sangat - sangat!

Demam. Pun comel macho jugak. Grrr!
Baru lepas kena urut dengan Mak Nor.Sebab demam.Serebeh?Okay abaikan!

Mama sayang Adam!

6 comments :

nur easy said...

demam ke? cepat baik ya..bia tambah comey

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

adam tak baek demam lagi ke?

Nini Hartini said...

urut dgn cik nor? hehe..kebetulan tini pn berurut dgn cik nor isnin hari tu...

Cik Puan Bunga said...

@nur easya'ah demam panas. sekarang dah baik dan nakal seperti biasa! :)

Cik Puan Bunga said...

@。 ゚o。. Puan Dot . 。o ゚。Dahhhh! yayyyy! :)

Cik Puan Bunga said...

@Nini Hartinia'ah... ;) kalau adam sakit2 badan pegi repair dengan cik nor! :)