Wednesday, April 6, 2011

Hari - Hari Terakhir Seorang Skandal. Kalaulah Aku Tahu...

Ya. Kalaulah I tahu dengan lebih awal, sekurang - kurangnya pemergian beliau tidak akan sia - sia. Mungkin I sempat belanja dia roti canai sekeping dua atau cukup sekadar pelukan mesra sebagai tanda perpisahan. Tsk. Kecewa bila diri sendiri mendapat tahu hari Khamis dua minggu lepas adalah hari terakhir dia bersama kami.

Buah tangan terakhir seorang skandal.
 Dunia ni memang kejam. Pantang tengok orang bahagia sikit mulalah hasad dengki pisah memisah. Dan sekarang, I kesunyian tanpa teman bergurau senda. Cehceh. Naik geli pulak baca ayat diri sendiri.
Goodbye Tika sayang ehem.

Semoga berbahagia di kehidupan mu. Ada jodoh, di kehidupan akan datang kita akan bersama kembali. Tata!

Dah.Babai.

4 comments :

Miss Tasantek said...

kau ingat ni cerita lagenda cina pakai pedang ke ade kehidupan akan dtg..
hahaha...
weh. felt aku bagi tak haplod pon kan. tak sudi kan..ouh..sedih
*belari2 anak ke jembatan depan umah*

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekHahahahahaha kau jumpa lagi, kawan aku ni dah tak jumpa lagi. hahahahahhaha.

-[DeeYA]- said...

oh0iii!!!
aku terharu sampai pensan!
weh,aku blm nk pegi lg.jgn ckp cmtu.huhuhuhu...sobsobsob.. =(
aku kan cintakan sekolah tu termasuk ko sekali. *terharu tak?!terharu tak*
jd,aku sedang berusaha dptkan surat dr ppd sbb jwpn yg aku terima ngn jwpn yg kak zu terima sama saja.."tunggu surat dari ppd".*pasrah+geram*
mengapa mereka hendak pisahkan kita yang sudah bahagia+aman damai ni???uhuk2..
sabar ya.sy pasti berjaya!~lalalalalala...~
(nmpk sgt ketidakseimbangan hormon+emosi telah berlaku pada aku)
k,babai!cium mol0t sket!mmmuuuaaaahhhh...

Cik Puan Bunga said...

@-[DeeYA]-Kenapakah PPD super lembab?Ada konspirasikah?ehhhh aku dah naik mengong dah sorang2 kat sana... kasihanilah akuuuuu! wuhuhu!~