Saturday, April 9, 2011

Sesuatu Yang Tidak Dapat DiFahami.

Sebagai contoh, kenapa I rasa Sepah kelakar gila tapi orang lain tidak beranggapan begitu? *Garu kepala* Serious tak faham. Orang kata lawak Sepah kasar, suka cakap bodoh, sial, dan macam - macam lagi. Kadang - kadang ada buat lawak lucah. Ada certain orang tak boleh terima. Ada certain orang geli - geli nak minat orang macam ni. Tapi I entahlah. Terasa dekatttt dihati. Sebab kami sama - sama Johorean kah?Kehkeh.


Kan kelako nih!

Dah.Babai!

4 comments :

nur easy said...

gaduh eh gaduh eh.. hehe confirm johor

Cik Puan Bunga said...

@nur easyKahkah!

NAZREE said...

yes..kite orang johor memang hanya akan paham ape yang orang johor cakap~..hehe

Sepah best gile kot~

Cik Puan Bunga said...

@NAZREEkehkeh. kan kan? :) yesss! kelako giler! :)