Wednesday, June 8, 2011

Buffered Earning Terbanyak Penah Di Kumpul. Syukur! Thanks Nuffnang!

RM42.26
Pada aku banyak tu weh. Sapa nak kasi kau RM42.26 tanpa arah tujuan? Jalan - jalan kat jalanraya pastu hulur tangan kat strangers cakap "Bang / Kak mintak duit RM42.26 boleh?" Kau ingat diorang nak bagi?Bagi penyepak mungkin.

Emak aku kata, jadi orang mesti kena sentiasa bersyukur. Jangan tamak - tamak. Nanti rezeki Tuhan taknak kasi. Maka dengan ini alhamdulillah! Terima kasih Ya Allah! Kepada Nuffnang jugak yang tepek BE kat blog aku walaupun tak banyak tapi kira okaylah dari tak ada. Sekarang BE Oreo tengah berjalan. Korang rajin - rajinlah datang blog aku ye. Nanti aku sayang korang macam aku sayang kereta aku sendiri! Sweet tak?

Korang yang selalu datang blog ni aku nak ucapkan terima kasih banyak - banyak. Blog ni kalau benda - benda ilmiah memang haramlah korang cari memang takkan jumpa. Banyak benda lagha jek dalam blog ni. Terima kasih korang!

Encik Nuffnang, letaklah BE banyak - banyak dalam blog saya. Pasti saya akan lebih gembira. Saya berblog bukan sebab duit tau!

Dah.Babai!

9 comments :

salwaismail said...

wah. banyak! :D

Cik Puan Bunga said...

@salwaismailKan? lepas beli sandal! Hahaha!

Cikbeyla Nabiella said...

kite baru 1.50sen je. haha.
dkire bnyk tak?
wakaka.

dark r0se said...

tahniah kay?:)

Cik Puan Bunga said...

@Cikbeyla NabiellaAlhamdulillah! Banyak! Sapa nak kasi senang - senang RM1.50 kan kan kan? :D

Cik Puan Bunga said...

@dark r0seTerima kasih! :D

cik nur said...

meh la sedeka BE ckit dkt nur
hehehe nur tak pernah sdapat BE sedih tak T___T

cik nur said...

meh la sedeka BE ckit dkt nur
hehehe nur tak pernah sdapat BE sedih tak T___T

Cik Puan Bunga said...

@cik nurTakpe Cik Nur nanti - nati ada lah rezeki! :D