Thursday, July 28, 2011

Aku Memang Stress Tahap Dewa - Dewa.

Because, now my only trusted friend is a talking cat. And worst, even the cat is not real! Kasihan deh aku. Aku rasa macam takut - takut nak berkawan dengan manusia biasa. Trauma gitu. Manusia sekarang ni macam - macam perangai sangatlah. Gegurl takut! Gegurl fobia!

Muka beliau sangat palat sehingga terasa ingin melempangnya berkali - kali.
Aku suka kaulah cat - cat! Sebab kau comel and kau tak tikam kawan dari belakang.
p/s : Semakin menyukai HTC phone! Hehe!

8 comments :

meella said...

sabarlah, x jumpa kawan sejati lagik tue..

Cik Puan Bunga said...

@meellaKesiankan saya! Huhu!

cik nur said...

heheheh kucing nie mmg comel rasa nak lempang2 jer bila main2 dengan application nie tak per kalo kawan betul2 tak boleh nak lempang tapi kucing nie boleh hehehe

Cik Puan Bunga said...

@cik nurHahahaha Tom Cat ni teman karib ketika ini. Haha!

Rai said...

apesal muka kucen tu macam stim je..hahahaha..

nanakimie said...

hehe..anak buah nana suka maen cakap2 dengan kucing neh:)

Cik Puan Bunga said...

@Raikan?sibet je muka dia. rasa mcm nak sepak!

Cik Puan Bunga said...

@nanakimiejangan kata anak buah, yang tua bangka ni pun suka! haha!