Saturday, July 2, 2011

Ini Khas Untuk Embun Yang Slow Learner --Dia Yang Cakap Eh Bukan Aku!

Aku buat doodle yang sumpah seram ni tak sampai 5 minit pun. Cuma time nak kaler ajelah kan mencabar sikit. Still, hingga ke saat ini aku masih gila mendoodle dengan Embun ditemani oleh Maklong. Dah pagi buta dah, padahal tadi suami dah pesan suruh tidur awal sebab esok kena datang sekolah awal - awal pagi. Habis mata masih segar, nak buat macamana pulak kan.

So malam ni aku macam baik hati sikit nak buat doodle untuk Embun. Kesian betul aku tengok dia terkulat - kulat dari tadi buat kepala doodle tak siap - siap. Haih kau ni apa pun tak boleh! Dah 3 hari belajar buat doodle pun kepala still tak lepas. Kehkeh. Dia sendiri mengaku dia slow learner. Kesian kau. Balik - balik asyik buat doodle telur dengan tapak sulaiman je. Haih!

Maka dengan ini Embun aku hadiahkan sebijik doodle untuk kau. Nah ambik!
Aku buat ni sehabis comel untuk kau!

Dah. Kbhai!

2 comments :

tengkujuh said...

Mau juge.... Ngan Aqil sekali. Bleh?
*senyum kepit2 sambil kelip2*

Cik Puan Bunga said...

@tengkujuhuishhh seram ah nak buatkan org punya. haha tapi i tryyyy eh! haha!