Saturday, August 6, 2011

Bazaar Ramadhan Banyak Orang Gila!

Takut betul sekarang nak pergi bazaar Ramadhan kat pekan Parit Ya'ani sebab toleh sana nampak orang gila, toleh sini nampak orang senget! Gegurl rasa tak secure! Gegurl serammmm! Gegurl takutttt!

Tadi, masa kat bazaar, ada orang gila naik motor berdua. Pusing sana pusing sini tak beli apapun tapi mata melilau macam mata peragut jalanan tengok handbag wanita. Orang gila tu lelaki tau! Takut gegurl. Tetiba bila orang gila tu lalu tepi gegurl dia jeling gegurl! Tanjat gegurl! Gegurl rasa tanjat sangat sampai nak terludah orang gila tu kat muka. Nasib baik puasa. Astaghfirullah!

Pastu masa nak balik, gegurl nampak orang gila jugak. Tapi kali ni perempuan tau. Pun buat muka itik dengan gegurl. Kusss semangat. Tanjat gegurl buat kali kedua. Tapi nasib baik dia buat muka itik je, kalau dia buat lebih - lebih gegurl cubit mulut dia.

Pastu pastu, yang lagi buat gegurl tanjat, rupanya orang gila lelaki dengan orang gila perempuan ni pergi dating! Waaaahhhh pasangan bercinta rupanya! Tanjat gegurl buat kali ketiga!

*Tangan ke bahu mata ke atas*

p/s : Satu lagi entry sinikal tajaan minyak urut cap kaki cagu.

6 comments :

Zafira Zaki said...

hehe. cercite sapa? entry zura pun adaaaaa. jeng jeng jeng. pindah jer dok yp. kat yp ramai lelaki kacak boleh pilih jd adik ipar. hehe.

cik Dil said...

ahhh tanjattt..hehhe

hahaha..klakar la akak..awat, dorang tu nmpak pelik sgt ke??

Cik Puan Bunga said...

@Zafira ZakiPhewwwww kalau citer kat sini kompom ramai yg sentap! kehkehkeh! maklumlah sensitif gitu!

Cik Puan Bunga said...

@cik DilBukan setakat pelik dil, tapi mengannoyingkan juga! huhu!

Operasi Hitam said...

haaaaa.. semputttt... 2 pasal x g bazar pt yani.. malas deh.. ramai yg gila..

Cik Puan Bunga said...

@Operasi HitamBetullah! Buka pose dengan roti pun best jugak! Hihi!