Friday, August 5, 2011

Budak Kecit Fitting Baju Raya

I tell youuuu! Dia punya excited mengalahkan aku. Sengih manjang macam dia sorang ada baju baru. Yang spoil nya, songkok dia takmoh pakai. Haishhh!

Imam muda. Insyaallah
Sempat lagi nak buat muka samseng. Huhu!
Nama sapa cayangggg?
Dari tepi muka macam anak ayam.

Sesiapa ada anak gegurl yang ingin dijodohkan dengan anak aku boleh PM sekarang. Duit hantaran boleh kawtim lagi. Aku tak memilih besan asalkan berharta sudahlah. Hahaha.
Dah.KBhai!

16 comments :

bella bellitos said...

alahh. comelnyee adam. kak bunga tema raya tahun niturqoise ke?

FaraSyeera said...

hengsemnye adam. hoyeah! baju raye kite samelah adam...hiks..

sukasuki said...

comel.comel.comel.pinjam adam jap. nak picit. haha.geram.

cik nur said...

hehehe nasib baik nur ada anak tekak jer kalo tak mmg nak jodohkan dengan adam sbb suka gila tgk muka adam rasa nak gomol2 jer pipi huhuhu
eh nnt kena gomol balik dengan akak baru tau hahhaha

dd.hasnidar said...

"dari tepi macam muka anak ayam".
hahaha.kelakar betul.mana ada.muka dia comel je tau.

dannnn..

hai.saya ada daughter yang comel.
hihi ;)

Cik Puan Bunga said...

@bella bellitosA'ah... first time pki turquoise wuhuhuhu!

Cik Puan Bunga said...

@FaraSyeeraHamboihhhh siap sama baju dengan adam yeee! Hihi!

Cik Puan Bunga said...

@sukasukiBoleh boleh! sekali picit RM5 je! :D

Cik Puan Bunga said...

@cik nurHaaaa Nur pasni kalau ada anak gegurl segeralah ingat akak kat sini ye! kehkeh!

Cik Puan Bunga said...

@dd.hasnidarHalamakkkkk bakal besan nihhhh! Huhuhuhu!

Rai said...

hahaha..agak2 adam dgn damia sapa lagi kuat menggeletis..? kalau sama kuat boleh aku jadikan adam calon menantu..hehehe..

dd.hasnidar said...

kihkihkih
*gelak tutup mulut

Cik Puan Bunga said...

@RaiAlaaa kira jadi ajelahhh! Lelaki kan BOLEH KAWEN 4! Wah! Hahaha!

Cik Puan Bunga said...

@dd.hasnidarNgehngeh! :D

Rai said...

@Cik Puan Bunga

hahaha..gila tamak ko..sorang anak dapat 4 menantu teross..

Cik Puan Bunga said...

@RaiKehkehkehkeh tamak kan kan? :D