Friday, August 19, 2011

Di Bahuku Sendiri Aku Temui Satu Kekuatan

Chill.

Aku ni manusia biasa. Aku tau marah. Aku tau malu. Aku tau kecewa. Aku tau memaki. Aku tau mengeji. Aku tau mencaci. Persis manusia normal seperti kamu - kamu yang lain.

Dalam diri aku yang penuh ketidaksempurnaan ini, adanya seketul daging yang di panggil hati.


Kalau takut dilambung ombak,
Jangan berumah di tepi pantai.
p/s : Readers, bagi aku satu tips paling berkesan mengawal api kemarahan, pelisssss?

Dah.KBhai!

16 comments :

cik nur said...

takrik nafas panjang2 dan fikir tak perlu la nak layan manusia yang tak betol ssb kita pun akan jadi tak betul pastuh gi karoke dekat you tube bg hilang tension pastuh tido hehehehe

Mrs. Adnan said...

Nak bagi 2 bole?

1. Beristighfar banyak2 - berkesan sgt2
2. Tutup mulut dengan bantal & jerit sekuat2 hati - rasa lega

Rai said...

aku biasa diam je..istighfar banyak2..nak lagi sempoi lagi aku ambik wuduk..baca quran..

sebab kalau aku bukak mulut je mmg bau longkang la jawabnya..ada la jadi insiden yg aku pun tak nak ingat dikemudian hari..hahaha..

Miss Tasantek said...

bila marah ketap gigi kuat2. haha...

aku kalau marah aku suka diamkan diri.tapi aku mencoret kat mana2 mesti berjela2.. hehehe....

dd.hasnidar said...

jeles la cik puan bunga ni.selalu ada doodle comey2 kt header..wuwuwuwu

alin said...

sabar ek kak..wt xtau je...lme2 kita akn rse cm "ooo..bia la dia"...sy dlu pn cpt nk mrh..las2 ble da asik wt xtau, rse cm mls la nk mrh...pnt je nk mrh2 ni..chill ;)

Cik Puan Bunga said...

@cik nurTerima kasih Cik Nur! :D

Cik Puan Bunga said...

@Mrs. AdnanThanks Zila! :D

Cik Puan Bunga said...

@RaiThnks Rai! :D

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekThanks Tasa! :D

Cik Puan Bunga said...

@dd.hasnidarKehkeh. Kanak - kanak riang la katakan! Huhu!

Cik Puan Bunga said...

@alinThanks Alin! :D

mimie said...

Cepat2 blah dr tempat tu......sbb selagi yg kita marah tu depan mata...lg lerr nyakitkan jiwa....

Cik Puan Bunga said...

@mimieOk pasni kalau marah lagi terus balik rumah! Hahahaha!~

Anonymous said...

buruk gile

Cik Puan Bunga said...

@AnonymousAh sudahlah kau anon. Dalam hati memuji secara abadi.