Monday, August 1, 2011

Puasa Dah Esok! Yieahooooo!

Alhamdulillah. Diberi kesempatan untuk bertemu lagi dengan bulan yang penuh kemuliaan, penuh keberkatan. Dah start tarawih malam pertama. Suami kelihatan sungguh extra handsome sejurus pulang dari solat sunat tarawih tadi. Ohsem! Ohsem! Aku menjerit dalam hati. Ramadhan memang magika.

Kepada semua pembaca .geek in the pink. aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa. Semoga amalan kita segalanya diterima Allah. Amin!

Kalau aku ada salah silap, melukakan hati korang ke sepanjang aku berblogging ni aku susun jari sepuluh extra dengan jari kaki sekali ye. Mintak maaf banyak - banyak kat korang ye ye ye. Dan terima kasih untuk pembaca yang sudi menjenguk blog picisan yang tak semenggah ni. Aku hargai korang sesangat. Peluk sikit meh!

Aku harap Ramadan kali ni aku dapat beribadah semaksimum mungkin. Taknak lepaskan peluang kaut pahala banyak - banyak. InsyaAllah. Korang pun sama la ye. Jangan ponteng puasa! Hehe!

Dah.KBhai!

10 comments :

nanakimie said...

selamat berpuasa sis!:)

Cik Puan Bunga said...

@nanakimieThanks nanakimie!

Naddy said...

aku bukn pmbaca blog ni pun...hahahahaha btw ucapan kali ke2..happy poser!

sukasuki said...

kak, tambah 1. semoga dapat menjadikan diri slim. hehe. selamat berpuasa buat CPB dan suami dan adam. eh adam tak pose. hehe..

Etong said...

salam ramadhan :)

alfi kasran said...

Selamat berpuasa cik puan bunga :D

Cik Puan Bunga said...

@NaddyHappy poser? Apakah itu? poser? what?what?

Cik Puan Bunga said...

@sukasukicis cis! hahahaha! ye ye betul juga, supaya diri menjadi slim dan ramping! jomjom aminkan banyak kali! :D

Cik Puan Bunga said...

@EtongBuat Etong juga! :D

Cik Puan Bunga said...

@alfi kasranBuat alfi juga! :D