Tuesday, August 9, 2011

Wanita Cantik Yang Melahirkan 4 Puteri Cantik

9 Ogos - setiap tahun.

Seorang wanita cantik akan diraikan hari kelahirannya. Membuktikan kelahirannya ke dunia bukan sesuatu yang sia - sia. Dia tak pernah kisahkan pendapat dunia, cuma asal 4 puterinya mendamba kasihnya. Maka selama itu wanita cantik itu akan bahagia.

Emak. Dan cucu emak.
Terlalu banyak yang Lina nak tulis untuk emak. Mungkin akan jadi panjang dan berjela - jela. Tapi Lina sum up kan jadi satu ayat je eh? Tanpa emak, Lina ni tak ada harga.
Selamat Hari Lahir yang ke 57,emak. Semoga emak dirahmati Allah. Diberi kesihatan sepanjang usia, kenikmatan, keberkatan dari Allah Yang Maha Esa.

Lina gila kalau tak sayang emak.

Muah muah muah!

Dah.KBhai!

16 comments :

nadhirah. said...

selamat hari lahir kepada emak CPB ;)

ya, tanpa ibu, kita tiada harganya..

*muka emak CPB ada iras2 muka CPB la ^^. awet muda tu, muka dia lawa lagi w'pun dah 57 tahun :)

Cik Puan Bunga said...

@nadhirah.Thanks Nad! :)

Cantik kan emak?

Cantik macam saya! kehkehkeh!

bella bellitos said...

style senyum mak akak sama dengan akak (;

~ SueHarriz ~ said...

ko mmg anak emak, dr dlu smp skrg. hehee happy bday aunty! muah sikit! yg si tecit sbelah mak ko tu npe bbir pink sgt ha..???? jgn goda org lh x..? geget kang!! grrrrrrrr..

Miss Tasantek said...

selamat hari lahir cik pah :)
walaupun aku tak dilahirkan oleh cikpah, tapi aku punya bakat menjahit tau. kikikiki...

cik nur said...

hepi besday makcik moga panjang umur dan murah rezeki :)

nur easy said...

お誕生日おめでとうございます makcik. semua emak adalah cantik dan terhebat untuk anak2nya.. (^_^)

Cik Puan Bunga said...

@bella bellitosNgehngeh! Anak emak!:D

Cik Puan Bunga said...

@~ SueHarriz ~Thanks Sue! :D

Heheheh mmg anak emak aku neh! Kuikui!

Ohh budak tecit tuh dahsyat punya notty sueeeeee! Huhuhu!

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekAku pun ada gak bakat menjahit, menjahit spender! kuikui!

Cik Puan Bunga said...

@cik nurAmin Thanks Cik Nur! :D

Cik Puan Bunga said...

@nur easyAlamakkkkk! Jepun daaaaa! Huhuhuhuhu!Thanks Eize!

Innanie | Ariffin said...

Selamat hari lahir yang ke 57 CPB... eh salah mak CPB!

semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberkati Allah SWT.

p.s: Kalau CPB degil, babab je montot dia tu.. kehkeh... =)

Cik Puan Bunga said...

@Innanie | AriffinThanks innnanie! Emak sy tak babab montot, dia piat telinga! huhuhu!

fa-rho-ha-alif-nun said...

Kita rasa muka makcik macam muka adik akak, Embun tu. Hehehe.

Saya doakan semoga auntie panjang umo untuk melakukan ibadah, murah rezeki untuk menolong yg kurang kemampuan, dan sentiasa dalam redha & rahmat Illahi.

Sekejap makcik, sekejap auntie, memacam ko nih.

Cik Puan Bunga said...

@fa-rho-ha-alif-nunKehkehkeh! Thanks! :D

Alaaaaaaaaa nape cam embun? nape tak cam akakkkkkk! wuwuwuwuw!