Tuesday, September 20, 2011

Mengukur Bahagia

How does you measure your happiness?

Dengan duit yang banyak? Dengan gf / bf / isteri / suami yang kacak bergaya dan cantik? Rumah yang besar? Perhiasan dan emas yang melimpah ruah? Anak - anak yang comel serta bijak bestari? Kereta besar? Kekayaan?

Dan kalau andai kata suatu hari nanti kita dah takde semua - semua tu, mampukah kita menjalani hidup yang bahagia?


Awak dah tak ada apa - apa sekalipun, saya tetap cinta dan sayangkan awak. Bukan cakap kosong, sayang. Kerana saya dah buktikan.

Dah.KBhai!

8 comments :

Rai said...

mungkin ada sesetengah tu perlu ada..macam duit..tapi bukan syarat utk bahagia..ada duit tak semestinya akan bahagia..tak ada duit pun tak semestinya tak akan bahagia..semua tu bukan ukuran..

tapi aku tetap mata duitan..hahaha..

Cik Puan Bunga said...

@RaiRai kau rasa, kalau kau hidup tak berduit, kau bahagia tak?

merahitujambu said...

ala2..sweet jee

Cik Puan Bunga said...

@merahitujambuEHEHEHEHEHE!

afifahpah said...

duit tak menjamin kebahagiaan. tp dengan duit boleh beli kebahagiaan.
eh.apakah??

kak.comel nya wallpaper.*sy pengsan tatkala melihat nya*

kak. husband akak nmpak muka mcm remaja 20 an lak bila dalam pic ni. haha!

Cik Puan Bunga said...

@afifahpahNi kalau dia baca neh confirm terlompat kegembiraan! HAHA!

afifahpah said...

kak.msti dia baca. kata dah bukak blog guna tab-. hehehe..

Cik Puan Bunga said...

@afifahpahHaaah dia baca! HAHA! *Hai Hafizallll!* HAHA!