Thursday, September 8, 2011

Saya Janji Akan Update Blog Secara Berpukal - Pukal!

Tu pun kalau ada orang sudi nak baca blog aku lah kan. Kalau aku syok - syok update tapi orang tak baca, nak buat apa kan? *Tangan ke bahu mata ke atas*

Cerita raya tak ber - update lagi. Aku janji akan update secara pukal dan membabi - buta. Banyak benda yang jadi sepanjang Aidilfitri 1432H. Phewwww!

Sebagai santapan pertama di pagi ini, terimalah gambar kami anak beranak sebagai pengubat rindu korang pada aku. Kehkehkeh! Nanti aku update lagi ye!

Selamat Hari Raya!

Sorang nak terbersin, sorang tak sempat nak butang baju sampai habis, aku saja yang kelihatan ayu di dalam gambar ni. Haih! Macam biasalah.

Dah.KBhai!

8 comments :

sukasuki said...

selamat pagi cikgu. 6 hari saya tggu akak post. ahaha.pasal raya. nak tgk adam beraya. hihihi.

Miss Tasantek said...

ah. adam. pic ni lagi. hahaha...:)

Rai said...

kembang setaman mak adam..eh adam :P

ko makan banyak eh raya2 ni..hahaha

Cik Puan Bunga said...

@sukasukiWahahahhhh Adam sgt merakasssss! :D nanti update ya! terima kasih kerana menunggu! ecehceh! haha!

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekComel kan kan kan? Haha!

Cik Puan Bunga said...

@RaiCis Rai! Teknik fotografi jek tu! Hahahahahaahahha! Rai maaf tak dapat singgah, tak sempat wehhhh! ;p

cik nur said...

hehehe temai kita sama la kaler biru heheh :)

Cik Puan Bunga said...

@cik nurTahun ni memang ramai buat warna tuh! Huhuhuhu!