Sunday, October 2, 2011

Gerobok Sakti

Biasalah. Orang kalau sengkek, kembur - kembur gerobok jumpa barang - barang yang boleh dilet go demi sesuap nasi. Kasihan kan saya? *Sambil buat muka penuh simpati*

Engkau orang tengok sidebar sebelah kanan. Nampak tak Gerobok Sakti tu? Kalau ada yang berkenan jangan segan - segan nak bertanya ye. Tanya - tanya tak beli pun aku tak marah. HAHAHA. Harga tu sangat reasonable. Aku sangat menjaga barang ye kawan - kawan. Jangan risau. HEHE.

Bolehlah aku tambah - tambah duit nak beli kain pasang untuk pergi sekolah tahun hadapan. ECEH. Engkau orang kalau taknak beli untuk diri sendiri, beli untuk orang pun tak apa. Nanti aku bungkuskan cantik - cantik bubuh reben. HEHE.

Dah. Babai!

6 comments :

yayath said...

WOW....

x mampu i..hihi

but such a nice bag:)gojesss..

Umie Artoqiemie said...

malangnya aku tak guna handbag =="

Cik Puan Bunga said...

@yayathUUiiiiiii memurah jek tuh! UHUHU!

Cik Puan Bunga said...

@Umie ArtoqiemieHabis??? Guna pe?? jengjeng!

Ibu Comel Sedunia said...

nk yg guess (tote bag)..free je la

Cik Puan Bunga said...

@Ibu Comel SeduniaCis kau ni nak FREE manjang. banyak barang FREE aku bg kat kau dah! HUHUHU!