Sunday, October 23, 2011

Jadual Imunisasi Si Manja ^__^

Kalau agak - agak kecil tak nampak tu, klik kat gambar untuk bagi dia besar sikit.Eh sopannya tunjuk ajar. HAHA
Beri perhatian setiap kali tiba masa untuk beri si manja imunisasi yang lengkap. Tak kiralah nak ambil di private clinic atau gov clinic. Mana - mana pun boleh. Tapi aku kan penjawat awam yang memanfaatkan sepenuhnya fasiliti percuma kerajaan dah bagi maka lebih senang berurusan dengan gov clinic and semua imunisasi Adam aku ambil dekat gov clinic jugak. Alhamdulillah so far tiada masalah. Baik - baik aja semuanya. Terpulang pada ibu - ibu semua nak dapatkan di mana. Yang penting, kena dapatkan. Jangan lewat - lewat jangan tangguh - tangguh.

Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh Cik Puan Bunga yang comel. HAHA.

Dah. Babai!