Monday, October 3, 2011

Nak Kahwin Dengan Siapa?

Malam semalam.
Lokasi : Bilik tidur (Sambil - sambil tunggu mata lelap)

Aku : Abang, kalau tak kawin dengan Lina kan, abang kawin dengan sapa eh?
Suami : Entah.
Aku : Dengan sapa, bang? Takde calon yeh?
Suami : Tak ada.
Aku : Lina kan, kalau tak kawin dengan abang kan, Lina kawin dengan Farid Kamil.
Suami : Heh. (Sambil memandang aku dengan pandangan yang maha sinis)
Sekian.

Suami isteri
Babai!

16 comments :

watyz said...

senyum kambeng di pg hari.. :)

Innanie | Ariffin said...

inilah punca farid kamil clash sekejap dgn diana danielle ek??

miss kinah said...

cuweett. heheheh ;)

merahitujambu said...

ahahahaha...sy pulak nak kawin dengan penjaga goal malaysia..ia itu apek..=p

Miss Tasantek said...

ape lah kau ni..soalan ni aku tanya dekat azmee juga 2 hari lepas. masa tu otw gi umah kawan aku kawin kat tangkak.
eh. apekah ini musim soalan ini diajukan kepada suami?? kikiki..

dd.hasnidar said...

nak kawen ngan Farid kamil?

mana bleh.langkah kaki i dulu!huh!
{hehe}

yayath said...

wahhh...sweet gitu:)hehe

Cik Puan Bunga said...

@watyzKAMBING. HUHU!

Cik Puan Bunga said...

@Innanie | AriffinHaaaa tepat sekali! KEHKEHKEH!

Cik Puan Bunga said...

@miss kinahUhuhuhuhuhu!

Cik Puan Bunga said...

@merahitujambuTAKNAKLAH! ;(

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekMaklumlahhh musim org kawin! HUHUHUHUHU!

Cik Puan Bunga said...

@dd.hasnidarHamboihhhh persaingan sengit ni! HUHU!

Cik Puan Bunga said...

@yayathKehkehkehkeh!

Rai said...

kira ko bini nombor 2 farid kamil la kan..pasal aritu dia janji nak kawen ngan aku..wakakaka..

gurauan amalan mulia :P

Cik Puan Bunga said...

@RaiOOOHHHHH NAK JUGAAAKKKKKK! CIS CIS! HAHA!