Saturday, October 15, 2011

Pandainya Engkau Pilih Suami!

Untung dapat suami suka memasak. Yang si isteri asyik order sana sini engkau ingat suami engkau tak ada kerja lain selain mengenyangkan perut engkau? Cakap saja nak makan apa insyaAllah kalau suami rajin, beliau akan tolong masakkan! HEHE

Nyumnyum!

Dah.Babai!

10 comments :

Innanie | Ariffin said...

Untunglah.... sedapnyaa!

Cik Puan Bunga said...

@Innanie | Ariffin :D

Miss Tasantek said...

hahaha...mintak!

watyz said...

bertuah badan dpt suami pandai masak. nmpk sedap je mee goreng tu... :)

Rai said...

kan kan..seb baik laki kita pandai memasak..seronok bila ada org boleh tolong masak bila malas.. hihikk..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg untung...blh order je.klu mls blh buat2 demam ke..hak3.jgn tiru akak.hahah

Cik Puan Bunga said...

@Miss TasantekHaha soh bang izal masak! HEHE!

Cik Puan Bunga said...

@watyzSedap betul! HEHE!

Cik Puan Bunga said...

@RaiHahahaha kan Rai? Aku sepanjang masa pun asyik suami je yang masak! KAHKAH!

Cik Puan Bunga said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)TIRU ah kak! HAHA!