Friday, December 9, 2011

Cara Tercepat Hilangkan Perut Boroi

Adalah dengan cirit - birit dan muntah berlahak selama 48jam tanpa berhenti. Serious. Nanti kau naik timbang mesti dah turun beberapa gram dan perut pun kempis comel sedunia. Dan kemungkinan kau terus meninggal sebab dehydrated pun ada jugak. Bahaya pulak! HAHA!

Semalam aku terlepek. Dengan cirit - birit, muntah - muntah, demam. Pinggang sakit sangat macam nak terpatah dua. Kesian aku. Aku kalau demam gayanya macam orang nazak. Menyampah tak menyampah ajelah orang tengok.

Sup ayam bubuh sambal kicap banyak - banyak.
Semalam satu hari tak makan. Asyik togok air 100plus aje. Memang tak lalu nak makan apa - apapun. Tadi untuk lunch emak masakkan sup ayam. Dua mangkuk jugak aku bedal. Maklumlah, lapar. HAHA. Sedap alhamdulillah! 

Engkau orang doakanlah aku cepat baik ye. Memanglah aku nak kurus, tapi bukanlah macam ini caranya. Seksa. 5 saat sekali mesti tercirit. Adehhh!

Dah. Babai!

15 comments :

Innanie | Ariffin said...

keracunan ke? sy ada ubatnya.

sid said...

semoga cepat sembuh. akak minum la teh O pekat pekat kaw kaw punya. Insyaallah tak cirit lagi. saya selalu buat camtu kalo keciritan. hehe

D'ya Marshmello said...

alala kesiannya die! huhu rehat , jgn lupe pi mkn ubat! kalau tak kene denda, hukhuk x)

LATEST ENTRY : Meet Lisa Surihani (Ombak Rindu) at TGV Wangsa Walk

D'ya Marshmello said...

alala kesiannya die! huhu rehat , jgn lupe pi mkn ubat! kalau tak kene denda, hukhuk x)

LATEST ENTRY : Meet Lisa Surihani (Ombak Rindu) at TGV Wangsa Walk

Cik Puan Bunga said...

@Innanie | AriffinThanks dah dapat dah! ^____^

Cik Puan Bunga said...

@sidOoooo takyah letak gula heh??? Sure rasa dia kaw kaw! HAHA!

Cik Puan Bunga said...

@D'ya MarshmelloAdeh kena denda! HAHA!

Bella Bellitos said...

akak salah makan ke? nanti cuba try teh O pekat tanpa gula macam yang @sid cadangkan tu. selalu kalau saya cirit mak bagi minum teh tu lah. memang kaw gilaa tapi insya-Allah nanti lega :)

Cik Puan Bunga said...

@Bella BellitosAah. Makan seafood semalam lepas tu terus kena keracunan. Adoi! HUHU!

.cik yaya. said...

keshianyeeee hehhe..banyakkan minum air, =)

Cik Puan Bunga said...

@.cik yaya.Terima kasih. ^____^

MamaEma said...

tersalah makan erkh..

Cik Puan Bunga said...

@MamaEmaFood poisoning. Seafood! Huhu!

the green mummy said...

kesiannye terciritss gilebab..u bole minum lactolite utk flush out habesbenda yg xelok dlm perut kita..i bole bg u sample free jek..nnt jln2 kt blog i jgk eh http://mummygreen.blogspot.com

Cik Puan Bunga said...

@the green mummyOh i ada lactolite tu! ^____^ Thanks by the way!