Monday, January 2, 2012

2.1.2012

Assalamualaikum

Bumper depan rabak, body sebelah kiri remuk, kemek, calar. Syukur Ya Allah. Aku masih kuat untuk ujianMu ini.

Dengan berlapang dada aku menerima ujian MU ini Ya Allah. Atas kekhilafanku yang lalu. Maka kau bantulah aku mengharungi ujian MU ini Ya Allah. Permudahkanlah urusanku.

Dah. Babai!

20 comments :

ZYASH said...

Adoi.. sebaik owner selamat..

Nurul Nadiah Karim said...

lahh,kesian CP Bunga.Harap bersabar dgn ujian ini ya.insya-Allah,setiap yang berlaku pasti ada hikmah-NYA :)

J. Hass said...

syukur..yang penting orangnye selamat.. takziah cpb

Bella Bellitos said...

kereta akak ke ni? akak ok tak? injured kat mana-mana ke?

Arn sweetrider said...

anda cedera parah tak CPB? ahakz soklan nk kena banned. op kosss ler takder ape satu pun kann...ishh awat ler ganah sgt teacher ni. excited nk pegi mengajar ke hape.

Mrs. Adnan said...

siapa yg drive masa ni? apa-apa pun bersabar ye..

Puan Gojes said...

adoi, kenapa tu cikgu? mengelak ape?

Ladysirna said...

Sabar ye, adalah tu hikmahnya...

Cik Puan Bunga said...

@ZYASHAlhamdulillah selamat! ^____^

Cik Puan Bunga said...

@Nurul Nadiah KarimInsyaallah ada hikmahnya. Thanks! ^____^

Cik Puan Bunga said...

@J. HassTerima kasih. Syukur alhamdulillah. ^_____^

Cik Puan Bunga said...

@Bella BellitosA'ah. Kereta akak alhamdulillah tak injured dekat mana2! ^___^

Cik Puan Bunga said...

@Arn sweetriderHahahahaha taqdir Allah! ^___^

Cik Puan Bunga said...

@Mrs. AdnanSaya yg drive. ^___^

Cik Puan Bunga said...

@Puan GojesMengelak lori dan dilanggar lori ^___^ lalu melanggar tiang!

Cik Puan Bunga said...

@LadysirnaInsyaallah ^____^

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ya allah..alhamdulillah awak x apa-apa..meh kita saman itu lori!

Cik Puan Bunga said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik BettyAlhamdulillah! ^____^

Anonymous said...

bunga, benda dah nak jadi kan...syukur takde apa2 kat owner..kmasyp

Cik Puan Bunga said...

@AnonymousAlhamdulillah kak. Saya tak apa2. ^___^ Kereta ajelah yang ranap. HUHU!