Wednesday, April 25, 2012

Terima Kasih Atas Bahu Mu Baby.

Panggil baby rasa macam lebih manja. Kan? Hye baby baby baby.Okay fine rasa macam nak lempang pulak. Aku ni manusia manja yang berlagak macam princess, jadi bila sedang berdukacita ke atau sedang berduka nestapa ke kena ada dayang - dayang kesayangan datang turun dari kayangan menghiburkan hati princess yang sedang berduka. *Kelip - kelipkan mata dengan penuh kecomelan*

Sungguh terharu bila dayang - dayang sudi mengkidnap aku dari sekolah dan bawa pergi berhibur.  Hepp heppp jangan ada mulut jahat cakap aku cabut sekolah ye, ni after school tau tau tau!Berhibur dalam kamus hidup aku senang sangat - sangat. Bagi aku makan kenyang - kenyang, beli kasut sepasang, maka terhibur sudah hatiku. HAHA resepi kebahagiaan yang mudah kan?

Sambil isi perut yang berkeroncong sambil meluah rasa. Terpaksa dayang tadah telinga. Mahaplah kesayangan sekalian terpaksa mendengar keluh - kesah princess yang merapu - rapu. Selitkan sekali - sekala dengan peribahasa yang Innanie kata tak masuk langsung dengan situasi. HAHA. Belasah ajelah. Seha nampaknya terlalu fokus dengan makanan, benda lain dia tak ambik port. Sedih sedih pun, sepinggan jugak nasi aku habiskan. Diet ke longkang. Terima kasih Innanie untuk lunch yang ditaja khas di Old Town Cafe. Burp alhamdulillah! ^^,

Lupa nama menu ni apa. Adeh. Dah tua!
Onyohnyohnyoh omel omel!

Lepas perut kenyang teman Seha pergi beli kasut. Dengan aku aku sekali dapat kasut. Warna merah menyala - nyala bak hati yang sedang membara. Esok nak pakai pergi kerja. Siapa jahat dengan aku, tendang dia pakai kasut baru! HAHA psiko! Cubaan mensekodeng Abang Maxis tidak berjaya. Lalu - lalang tapi kelibat makhluk handsome tidak berjaya dikesan. Sudahnya berlalu dengan kecewa. Akulah. HAHA. Tak cukup di BP Mall, sesi meluah rasa membawak pulak ke Tutti Frutti. Masing - masing pakat penuhkan cawan. Aku sungguh palat sebab tersalah ambik perisa yang rasa macam longkang. Menyesal betul. Rasa longkang pun habis jugak aku kerjakan. Tak de motif betul!

Aku rasa aku comel disini! HAHA!
Ini ini ini ini sayang sedunia!

Thanks ye sudi temankan akak. Rasa dah hilang separuh beban yang duduk atas bahu akak macam polong belaan ni. Rasa macam dah lama kenal dengan awak. Sobsobsob. Nasib baik tak ada sesi mengalirkan airmata tadi. HOHO. Sayang awak sangat - sangat! Seha jugak. Walaupun Seha kata muka akak macam Sabri Yunus, aku redha ajelah! HAHAHA! Nanti next time princess ni sedih lagi awak tolong hiburkan hati dia ye! HAHA ngengada mintak lempang!

Touching betul!
Tengok polkadot ingat akak tau! WAKAKAKAK ayat tak menahan!

p/s : Kadang - kadang orang yang jauh dan tak pernah kenal kita itulah yang sekarang ni terasa dekatttttt di hati. Terima kasih Tuhan.

Dah. Babai!