Thursday, May 3, 2012

Berzina Dan Disumpah Menjadi Batu

Nauzubillah. Beristighfar panjang aku bila abah suruh cari video ni dekat Youtube. Advance abah aku. HAHA. Aku taktaulah samada video ini benar asli ataupun propa aje kan. Tapi tak mustahil kalau ia betul - betul terjadi. Tak ada yang mustahil kalau Allah dah berkehendakkan sesuatu tu daripada terjadi. Jadi bersempena malam Jumaat yang penuh dengan keberkatan ni aku nak share satu video yang diambil di Paloh, Johor. Video pasal pasangan yang masing - masing sudah berkahwin, berselingkuh, berzina dan kemudiannya dilaknat menjadi batu (Ke makhluk pelik. Entah)



Pasangan lelaki katanya dah ditelan tanah. Tinggal yang wanitanya sahaja yang kaku keras dah tak bernyawa lagi. Sekali lagi aku ingatkan, kesohehan video ni tak dapatlah nak dipastikan lagi. Ini cuma perkongsian pintar yang aku nak ingatkan kepada orang - orang diluar sana. Balasan Allah itu sesungguhnya sesuatu yang nyata.

p/s : Sayangi pasangan anda. Jangan curang. Allah is watching you!

14 comments :

Az Meeda said...

nauzubillah... semoga dijauhkan

Cik Puan Bunga said...

@Az MeedaAmin! Insyaallah!

Rara Nasiha said...

memang nampak macam badan perempuan kan. Ya Allah, takutnya.

Innanie | Ariffin said...

ngeri lah kakak!!!

Hustler said...

Spooky!! Agak Keras melanggar pintu hati yang byk dosa ini. Haish!!

Cik Puan Bunga said...

@Rara NasihaAah. Sangat jelas kelihatan.

Cik Puan Bunga said...

@Innanie | AriffinKan? Eiiii!

Cik Puan Bunga said...

@HustlerAyoh bertaubat!!

Hustler said...

Jap!! Nak hapal niat soalt sunat taubat.

Cik Puan Bunga said...

@HustlerSilaaa silaaaaa!

dear yayah said...

kalu sume y berzina kena sumpah jd batu, dh xde gejala cmni agaknye.. nauzubillah,, moga Allah beri peluang utk kita bertaubat

salam perkenalan :)

Wardah Aina said...

video nye mmg low quality ye kak?x clear lah huhu

Cik Puan Bunga said...

@dear yayahHehehe itulah Allah nak tunjuk, tp tak semua dapat balasan on the spot. Allah bagi peluang lagi untuk bertaubat! ^^,

Cik Puan Bunga said...

@Wardah AinaAah tabah ajelah nak tengok! HAHA!