Wednesday, April 10, 2013

Mencarut Much

Assalamualaikum. 

Entry paling pendek gila.

Orang kata , adalah orang kata blog aku ni banyak mencarut. Aku kan perempuan. Tak sajak lah nak mencarut bagai.  Well, senang aje. Tak suka , jangan datang sini. Jangan baca. Kalau terasa nak cari blog ayat sopan pilihan ibu ibu, engkau pergi sana cari blog Prof. Muhaya ke apa kan. Atau, cari saja blog - blog bekas Imam Muda. Senang. Blog ni? Kau pangkahkan X saja. Dan jangan datang lagi.

Babai!

8 comments :

yayath said...

tapi sy suka baca..sebab penyusunan ayat CPB best!!!hehe

muja said...

you are so much seconded by me,, penyibuk giler,, hahaa

Cik Puan Bunga said...

@yayathYayath memang pembaca setia. Thank youuuuuuu! :D

Cik Puan Bunga said...

@mujaThanks Muja. Menyampah dengan orang macam ni. Sembunyi belakang nama Anon ! Blah ah ! Haha !

imantizz_truper said...

penyibuk ja orang macam tu..belasah ja orang tu kalau ada depan mata..^_^

Cik Puan Bunga said...

@imantizz_truperKalau depan mata hmmph hhhmphhh sumbat mulut dengan kasut! Kakaka!

BUNDA a.k.a KN said...

salam ukhwah dari bunda

Cik Puan Bunga said...

@BUNDA a.k.a KNAssalamualaikum Bunda! :)