Tuesday, July 23, 2013

Lain Emak Lain Bapak.

Aku tak tahu macamana nak jaga adik lelaki, sebab aku sendiri tak ada adik lelaki. Pun tak tahu macamana nak jaga adik perempuan sebab Embun dengan aku rasanya aku lagi manja melampau - lampau. Aku cuma tahu , bila aku sudah sayang , aku sayang betul - betul . Bila kata anggap macam adik, aku anggap macam adik - adik aku sendiri. Okay ter-plural pulak walaupun sebenarnya aku cuma ada sorang adik perempuan yang sangat parasit. Haha.


Seumur hidup , mana ada lelaki menjahit untuk aku? Mana ada lelaki hantar karipap dengan buku cerita datang rumah? Mana ada lelaki tuliskan aku puisi masa malam hari jadi?

Ada seorang saja setakat ini. Seorang yang tahan maki tahan caci muka kental jiwa redo kalau aku siram dengan ayat - ayat jaki penuh ektremis. Paling paling pun , bila aku bebel - bebel , dia sengih aje. Sengih dan terus sengih sampai nantinya aku jadi penat nak membebel sendiri. Kadang - kadang aku jadi segan. Iyelah. Dia selebriti. Nama besar. Kalau bersembang, suka petik nama - nama yang aku tak kenal, ada karang nama - nama lejen yang aku cuma kenal melalui penulisan tapi dengan dia selamba makan mee racun sama - sama, pekena Teh O satu meja. Seganlah kan segan.

Aku harap nanti bila dia sudah femes, dia tak kan lupa akulah kan hendaknya. Amin.



Banyak mahu dikongsi. Tapi biarlah simpan aje dalam hati ! ^^, Yang penting aku sudah dapat seorang adik lelaki. Hehe.

Dah. Babai !

7 comments :

Comek said...

Ya Tuhan.

Comek said...

Ya Tuhan.

muja said...

dia artis ek?

Cik Puan Bunga said...

@ComekApaa apaa. Haha.

Cik Puan Bunga said...

@mujaArtis jalanan. Haha.

watyz said...

errr.... perempuan cantik yg dikelilingi lelaki muda n hensem... jeles! hahahha

Cik Puan Bunga said...

@watyzWahkaka. Tak payah nak jeles pun, haha dunia semua niii ! :D