Monday, December 22, 2014

HabbatusSauda : Penawar Segala Penyakit

Assalamualaikum. 

Orang kata. rebut lima perkara sebelum lima perkara. Malas pulak aku nak sebut lima - lima tu apa. Engkau orang cubalah kasi Google sikit. Tapi salah satu dia, rebut sihat sebelum sakit. Sebab bila dah sakit, apapun tak boleh dah. Nikmat sihat nilah salah satu nikmat Allah yang paling besar ada pada kita. Dari sihatlah datang bahagia, dari sihatlah datangnya ibadah yang berkualiti, dari sihatlah datangnya banyak benda - benda bagus dan indah - indah belaka. Gitu. 

Ya Tuhan, ilmiahnya mukadimah.

Okay serious balik. Tahukah anda, dalam hadith - hadith banyak yang menyebut tentang kebaikan habbastusauda sebagai cara yang paling padu untuk menjaga kesihatan dan mencegah segala penyakit? Tak tahu kan? Kan? Ke tahu tapi buat buat tak tahu? Ke tak pernah ambik port? Engkorang ni entah hape hape tau tak.

Aku nak terangkan satu - satu memang malas (Kahkah!) engkau orang boleh Google sendiri kebaikan habbatussauda, dan kenapa dalam Islam habbatussauda merupakan penawar yang sangat - sangat awesome. Ni betul ni, aku tak bohong. Baik untuk mencegah ataupun merawat, insyaallah. Kalau engkau orang amalkan habbatussauda ni, Insyaallah kesihatan kita pun akan terjaga. Tuhan sendiri dah cakap, setiap penyakit, ada penawarnya. Setiap babe, setiap. Kecuali mati. Kalau dah mati, memang tak boleh nak cakap apalah kan.

Sekarang ni As Syifa Health ada keluarkan produk kapsul Habbatussauda yang bukan sahaja memudahkan engkau orang untuk makan, tapi dia punya khasiat memang cukup padu. Untuk mencegah dan juga mengubati banyak penyakit, insyaallah. Dan kalau engkau orang amalkan secara istiqomah, hasilnya memang sangat cemerlang.

Untuk yang payah sangat nak telan habbatussauda dalam bentuk minyak, ha ini memang produk yang confirm akan memudahkan engkau orang untuk makan produk ni. Buka mulut, campak sebiji ke dua biji ke tiga biji ke (Ikut kondisi kesihatan) lepas tu togok air masak, dah setel. Tak payah nak bergolek - golek atas tanah tak boleh nak telan minyak semata.

Ada 3 jenis produk As Syifa Habbatussauda ni, Habbat Olive 88, Tursina 88 dan juga Habasyi 88.



Khasiat Habbatussauda Habasyi 88.


1. Mengubati diabetis melitus (kencing manis)
2. Menurunkan kadar gula dalam darah
3.mengatasi masalah haid tidak teratur
4. Mengatasi masalah keputihan
5. Memperbaiki sistem kekebalan tubuh (antibodi)
6. Meningkatkan stamina & daya tahan tubuh terhadap penyakit
7. Mengatasi masalah alergi
8. Anti radang
9. Anti tumor
10. Mengatasi masalah tekanan darah tinggi
11. Mengatasi masalah tekanan darah rendah
12. Menyembuhkan batuk dan selsema
13. Mengatasi masalah astma
14. Mengatasi masalah jerawat
15. Menggalakkan pertumbuhan rambut
16. Menyembuhkan migrain
17. Menyembuhkan anemia
18. Ikhtiar utk menjaga kesihatan tubuh badan
19. Menggalakkan pengeluaran susu ibu
20. Mengatasi masalah alergi

Khasiat Tursina 88

1. Meningkatkan kolestrol baik
2. Menurunkan kolestrol jahat (LDL)
3. Elakkan penyumbatan salur darah trombosis
4. Elakkan penebalan salur darah ke jantung arteriosklerosis
5. Turunkan risiko kanser rahim
6. Menurunkan risiko kanser payudara
7. Bantu stabilkan fungsi pundi hempedu
8. Menstabilkan kadar gula dalam darah
9. Meremajakan kulit
10. Menghilangkan parut
11. Cegah rambut gugur
12. Sesuai untuk ibu mengandung
13. Lancarkan pembuangan air besar


Kalau nak lagi power, boleh terus ambik Habbat Olive. Ini gabungan dua khasiat habbatussauda dengan minyak zaitun dara (Tursina 88) , kesan dia lebih cepat dan khasiat dia pun berganda. Mana yang nak senang, mudah, tak payah nak telan kapsul banyak - banyak, haa Habbat Olive 88 lah jawapan dia. 1 kapsul = 500mg. Dos yang sedang - sedang elok untuk yang betul - betul serious nak menjaga kesihatan, bermula daripada sekarang. Bukan apa, bila dah terlambat, bila dah sakit teruk, masa tu duit banyak berbakul - bakul sekalipun dah tak bagi apa - apa makna sekalipun. Lagipun, apa kita nak takut, habbatussauda ni Tuhan dah sebut sebagai makanan penawar yang paling lejen untuk menyembuhkan penyakit, jaminan kualiti sampai mati ni, insyaallah.

Untuk dos pencegahan boleh amalkan 1 - 2 kapsul sehari. Kalau untuk dos rawatan pula boleh amalkan 3-5 kapsul sehari. Dan kalau kanak - kanak pulak, boleh amalkan 1 kapsul sehari. Insyaallah.

Rupa pil dia.
Harga produk ni engkau orang tak payah nak gaduh - gaduh fikir mana nak korek duit, sebab harga dia sangat berpatutan sesuai dengan khasiat yang ditawarkan. Satu botol setiap produk ni mengandungi 125 kapsul. Tahan 2 bulan, untuk yang mengamalkan dos pencegahan. Harga dia pulak adalah seperti berikut :

1) Habasyi 88 RM60 / botol
2) Tursina 88 RM45/botol
3) Habbatolive 88 RM55/botol

Kalau beli lebih dari satu botol dapat lagi diskaun, dan yang paling best, engkau orang akan dapat postage secara percuma. Engkau orang kan suka benda - benda free nih. Kehkeh.

Sebarang pertanyaan bolehlah engkau orang ajukan kepada tuan punya bisnes ni :

Mizah Albain
Whatsapp : +60196840845
Facebook : Mizah Albain

Sama - samalah kita menjaga kesihatan kita sekeluarga dengan cara yang Islam sendiri dah sarankan, yang penting kenalah tawakal dan istiqomah. Doa setinggi - tingginya hanya untuk Yang Maha Berkuasa. Usaha tu penting. Jangan duduk saja - saja goyang kaki mengharapkan yang baik - baik saja bakal terjadi. Eh memang taklah member ehh.

Dah. Babai!